Sweet home alabama

Tjohooo!

 

Idag hade jag skola, oväntat? Haha nej, men jag skulle ju redovisa två saker idag som jag skrev, fast jag redovisade gissa hur många gånger? Ingen. Haha. Svenskan hann vi inte, och franskan.. eh.. den var inte riktigt klar, fast det behövde inte Anita få veta för vi hann inte ändå.

 

OCH ni måste besöka Marias nya blogg! Den hittar ni HÄR.

Fast nu funkar den inte riktigt.. Men ni kan ju alltid kolla in i alla fall! :D Hihi.

 

Nu ska jag läsa lite SO, och sedan blir det sängen.



Bjuder på en uuuuuunderbar bild. ;) Jag blir verkligen glad när jag tittar på mig själv.. Hahahahaha, dagens skämt.

 

Ha det bra finingar!

 

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0