Look who's back

Hej!

Idag har jag varit i skolan, oväntat? Nej, men jag har haft grundskolans sista prov! :D Hihi. Det känns UNDERBART, fast ändå lite vemodigt. Ska man nu, helt plötsligt skiljas från sin klass som man gått med i tre år? Gud vad jag kommer sakna alla. Men hallå? 20 dagar till skolavslutningen, sedan SOMMARLOV! :O Galet!

I have en feeling that I have övergett er a little. Förlåt.. Men nu är alla prov slut i alla fall, så nu kanske det kan bli lite bättre uppdatering. Vad säger ni om det? :D Hihihi.
Nu sitter jag med mamma och kollar på någon film, vad den heter har jag ingen aning om. Hehe. Men det är mysigt i alla fall!
Imon ska jag ha redovisningar, två stycken faktiskt, och sedan är det slut på lidandet. Nästan i alla fall. Har bara SO-läxa kvar till fredag, och sedan tror jag inte att det är så mycket mer. Fast mitt liv kommer typ ta slut på måndag, för då måste vi lämna in våra datorer. :'( Jag kommer börja gråta typ. :(
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0