It's friday, friday, gotta get down on friday, everybody's looking forward to the weekend..

Hello!


Äntligen är det fredag! En hel helg utan skolan, det behövs kan jag säga.

 

Nu sitter jag med min fina lillebror och tittar på "Stora maskiner", haha. Bara jag som alltid måste titta när TV:n är på, fast det egentligen är ett program som jag inte tycker är bra? x)

 

Och vill ni veta något UNDERBART? :D

Det är 22 dagar till SJÖIS! SJÖIS, den bästa platsen på denna jord. Någon som har varit där, eller som ska dit? För er som inte har det eller inte vet vad det är, så är det ett ridläger som jag har åkt på varje sommar sedan 2006. Underbart, jag blir galen av att vänta! Detta året ska jag dit 9 dagar istället för 6 som jag alltid har åkt på innan, det kommer bli GRYMT! :D

Och en annan sak jag kom på, är att det är 34 dagar tills jag är på väg mot Frankrike! ;) Hihi, jag ska bli bruuuun.

 

Nu ska jag ägna Ludde lite uppmärksamhet, och snart ska jag beställa pizza. Hehe :$





Bilder från typ.. Mars? Hihi, ganska gamla, men han är så sööööt <3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ska till SJÖIS!! <3<3 Snart dags nu! :D

2011-05-28 @ 14:53:27
URL: http://juliaflising.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0