Usch..

Hejsan!
-
Imon ska jag till doktorn, och jag är jättenervös. Jag har en konstig prick på ryggen som hela tiden byter form och färg, och tänk om det är cancer eller nåt.. Så nu ska jag i alla fall dit imon och ta bort den. Eller dom ska i alla fall kolla på den och så får vi se om dom tar bort den. Och min pappa är så himla jobbig. Han är läkare, och så berättade han att bedövningssprutan man brukar få gör så ont så att till och med de allra största muskelknuttarna, brukar skrika. Känns ju jättebra detta... Not. Usch.
Gammal bild, för jag ser ut som en idiot just nu. Så.. Haha.
Nu sitter jag ensam med en enda lampa tänd, och tittar på Bröllopsfotografen. Alla andra sover, haha. Jag tycker att filmen är ganska så bra. Eller, kanske lite tråkig, men kan ändå inte sluta kolla.. x) Någon som har sett filmen? Vad tyckte ni om den?
-
Imorgon har jag utvecklingsamtal! Det är så himla pinsamt. Man kommer in, sätter sig.
"Jaha.. Hejsan."
Läraren kollar på pappret där det står vad lärarna tycker.
"Jaa, det här ser väl bra ut." Alla ler ansträngt.
Pinsam tystnad.
"Ööh, jaa... Har ni något ni vill ta upp?"
Alla tittar på en själv. "Har du något att säga?"
Man tänker efter. "Nääääää.. det tror jag inte."
"Nähä.. Men då ska vi kanske skriva målen då?"
Alla nickar.
-
Jaa, ni fattar. Det är så sjukt tråkigt! Och inte nog med detta, dessutom har jag samtalet klockan 7.30 PÅ MORGONEN! Jag blir tokig, det är hemskt.
-
Nu ska jag snart sova. Så godnatt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett den filmen! :) den va suuuper (Y)

2011-03-14 @ 17:05:58
Postat av: Anonym

eller bara allmänt tråkig, haha ^^

2011-03-14 @ 17:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0