Stressigt..

Hejsan!
Jag känner mig sjukt stressad, trots att jag är ledig. Nu har jag varit hos Sofie nästan hela dagen, jag ska träna ikväll vid sju, fixa hela idrottsredovisningen med Becka på Skype, jag måste kunna nästan hela SO:n som jag knappt har börjat på.. Känner mig som sagt lite småstressad. Men jaja, jag hinner säkert. Hoppas jag i alla fall.
-
Nu sitter jag med Sofie, hon spelar gitarr och jag försöker njuta av ögonblicket.
Nu kommer mamma snart och hämtar mig, så jag måste gå.
Ha en underbar dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: CIN

konstigt nog är det oftast de mest lediga dagar man har som känns som mest stressiga, haha! Samma för mig!

2011-03-10 @ 10:08:38
URL: http://catrinhinsell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0