Skola idag! :D

Hejsan!

Idag ska jag i alla fall gå till skolan, har varit sjuk sedan i söndags... Men nu mår jag i alla fall bättre!
Alla nior i hela skolan har prov i b-språk idag, jag har franska då.. Och jag aldrig stött på en klantigare människa än mig själv! Jag har inte pluggat alls mycket under måndag och tisdag, vilket man tycker att jag borde ha gjort eftersom jag var hemma, men nä då.. Så jag satt med franskan i typ.. 8 timmar igår, och ändå kan jag inte verben. Vi har 6 verb i 5 olika former.. Det suuuger.
Japp, jag känner mig lika misslyckad som killen på bilden borde känna sig. x)
.
Bara för att jag inte pluggade ordentligt på franskan, kommer jag nu att få typ IG på hemkunskapsprovet imorgon, för jag har inte ens läst det (jag försökte faktiskt, men fyy vad tråkigt det är, det handlar om försäkringar...) eftersom jag pluggade franska hela dagen. Så vi får väl se hur det går.. Åh, om jag inte hade varit sjuk kan jag lova att jag hade suttit mig och pluggat efter skolan! Jag blir så trött på mig själv ibland.
Nu ska jag råplugga varenda ledig minut jag har innan provet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0