Oj

Hejsan!
Jag glömde visst bort att blogga igår :O Dåligt av mig.
Men nu är jag igång igen! :D Idag har börjar jag inte förrän vid tio, så ni sitter jag här i mitt rum och twittrar.. Twitter är underbart! Följ mig: @ItsBeccasMusic ! :D
Idag ska jag sova hemma hos Sofie, ååh vad jag längtar! Det kommer att bli underbart. Vi har studiedag imorgon, så det är därför jag kan göra det, skulle aldrig få sova hemma hos någon annan om det var skola dagen efter. x)
Hahaha, jag vet att ni älskar bilden.. x) Sjukt fin måste jag säga. *Host*
Japp.. I brist på bättre saker att göra: PHOTOBOOTH.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofie

så JÄVLA söt :(

blir fan galen!! slår dig snart :@

2011-03-08 @ 14:53:04
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gud va fina bilder!:)

2011-03-09 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0