My room is a mess

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Igår städade jag mitt rum, och nu håller jag på att rensa ur min garderob.. Och alla kläder ligger över hela golvet, så min fina städning känns bortkastad. -.- Men jaaajaaaa x) Allt för att göra min kära mamma glad.. Men det är lite roligt i alla fall, för jag hittade massor av gamla grejer! Bland annat en Mumin tidning från 1999, massa läxförhör som jag hade gjort i typ 3:an, en broschyr eller vad man ska kalla det, från när jag var på Trollkarlen från Oz i ettan (2001). Det roligaste var nog en bok som jag hade gjort, där jag hade skrivit massor av sångtexter som jag hade kommit på. Shit vad nostalgisk jag är just nu. Sitter och försöker minnas allt, och typ gråter av lycka. Haha, töntigt men sant.
Boken jag hade gjort med sångtexter.

Nu ska jag städa färdigt så det blir lite fint här inne.
Seeeeyaaahhh later!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

ahahha visst blir man glad när man hittar sånt!!! så söt är du med:D ❤

2011-03-13 @ 22:50:46
URL: http://sofiestalros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0