Me and my guitar

Hello.

Jag har just kommit på hur viktig min gitarr verkligen är för mig, utan den skulle jag nog bli deprimerad. Eller utan dem rättare sagt. Har ju två. ;)
Någon av er som spelar gitarr? ♥

Vet ni vad vårigt det känns just nu? Gatusopmaskinen är ute på min gata och sopar bort allt grus! Glad? JA! :D

Nu ska jag duscha. Det är jävligt jobbigt med mitt ärr på ryggen, för det gör ganska ont om jag tar upp händerna över huvudet.. Men det går säkert bra. Herregud, sitter jag och klagar på en dusch..? Nej, det var verkligen inte meningen x)

Puss!

Kommentarer
Postat av: <33 ;p

Vilken gitarr gillar du mest? :)



<3

2011-03-20 @ 16:38:40
Postat av: Anonym

Skaffa en ny blogg syrran

2011-03-20 @ 19:34:27
URL: http://onetwotree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0