Klippt miiiig! :D

Innan klippningen
Nästan ingen skillnad, förutom att det är lite kortare och känns MYCKET fräschare! Hihihi.. Och när jag tog de sista bilderna så hade jag varit på torget i typ 4 timmar efteråt, så därför är det inte riktigt platt längre.. Mamma har tagit med sig plattången till Tyskland. :S
Vad tycker ni? :) ♥
Jag köpte lite grejer också:
Jag köpte en tröja också, men den får ni se någon annan gång, orkade inte ta kort på den, haha.. :$
-
Ikväll ska jag bänka mig framför TV:n med chips och ostbågar, och kolla på melodifestivalen. Det är ju finaaal! Jag brukar inte se på det, men just finalen.. Det hör nästan till allmänbildningen att se på den.
Vad ska ni ha för er ikväll? ♥

Loove ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

du är så söt!

samma här, kollar alltid bara på finalen :P<3

2011-03-12 @ 22:47:06
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kolla på mello ofc!:)<3

2011-03-13 @ 09:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0