Haha, det här är sjukt

Hejsan!
Eftersom jag inte har något liv när jag är sjuk så sitter jag på visstedu.nu och kollar på sjuka saker.
Asså seriöst, läs detta:
Visste du...
... att en ko fiser ut 600 liter metan per dag (nog att fylla 40 st partyballonger)?
... att kalkoner kan drunkna om de tittar upp med öppen näbb under hällregn?
... att om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader har du producerat tillräckligt med gas till en atombomb?
... att hanen hos vandrande pinnar inte kan para sig när dennes huvud är fast på kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hanens huvud?
... att fjärilar smakar med fötterna?
... att en ko producerar ca 60 liter saliv om dagen?
... den starkaste muskeln i vår kropp är tungan?
... att elefanter är de enda djur som inte kan hoppa?
... att en struts öga är större än dess hjärna?
... att just nu är ca 0,7 % av världens befolkning berusad?
... att sköldpaddor kan andas genom rumpan?
... att Lionel Messi tjänar ungefär 38000 kronor i timman?
... att en ko bajsar ca 3 ton per dag?
Hahahahahahahahahhahahaha

Puss

... att McDonalds pommes frites är smaksatta med svinextrakt, och måste lagas annorlunda i muslimska delar av världen

 

 


Kommentarer
Postat av: linn - foto & photoshop

HAHAH det var saker jag inte visste x)

2011-03-01 @ 15:40:54
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: becka

hahahah :D

2011-03-01 @ 19:42:24
Postat av: becka

hahahah :D

2011-03-01 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0