Godmorgon

I hate myself and I wanna diiie, för jag har inget liiiiiv.
Ja, här sitter jag nu och gråter, av lycka för att Justin fyller år (GRATTIS TILL HONOM!!!!!!!!!) och både av sorg och lycka för att han och Selena Gomez i princip har gått ut med att de är tillsammans nu.......Glad för deras skull, deprimerad för min egen.
Och värre kommer det bli, för jag är sjuk idag igen, vilket betyder att det inte kommer finnas några begränsningar för hur mycket jag kan gråta, eller för hur mycket bilder jag kan hitta på dem... Nu vet ni i alla fall vad jag ska göra idag..
Jag får väl se till att läsa lite om olika försäkringar (vi har hemkunskapsprov på fredag... -.-) för att komma bort från dessa hemska, och underbara tankar.
Fast det kommer inte gå. Vet ni hur sjukt besatt jag är? Det är fan stört! När jag läser en bok, byter min hjärna automatiskt ut namnet på den person som jag gillar mest i boken mot JUSTIN.. Igår när jag satt och sjöng på "Born To Be Somebody", kom jag plötsligt på mig själv med att sjunga "Justin was born to be somebody" istället för "I was born to be somebody"... Hmm..? Dessutom drömde jag om honom i natt, och han var hemma hos mig (!!!!!!!) med sin mamma, och vi blev typ tillsammans för evigt, (och han började följa mig på Twitter, hahaha). Så fort jag ser någon på gatan med ungefär samma hårfärg som Justin, så tycker jag att det ser ut som honom.. Jag har exakt... 678 bilder på honom på min dator (ja, jag räknade dem). Om jag inte hade vetat bättre, så skulle jag gladeligen ha tatuerat en stor bild av honom på min mage. Men asså det töntiga är att jag inser att detta är absurt, men jag BRYR MIG INTE!
Ni måste kolla på den HÄR HÄR HÄR videon!
Hahahahaha, fy fan vad underbar den är. Sjukt rolig!
Haha, förlåt att jag tjatar om sånt här på bloggen, men jag måste få skriva av mig... Hihihiihihihi.
PUSS

Kommentarer
Postat av: jojo

varför la du inte in videon i bloggen istället?;)



/Johanna

2011-03-04 @ 17:39:44
URL: http://onetwotree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0