Friday, i'm in love

Bonjour mes belles amis!
Nu är jag hemma efter en hektisk skoldag, och jag ska snart åka till Becka. :)
Men jobbig som min mamma är, så måste jag städa mitt rum först.. -.- Inte kul!
Men jaja, ska sova hos henne, så vi får se hur det blir med uppdateringen.
Jag fick reda på vad jag fick på SO-provet vi hade innan lovet idag. Fick 36/42 och VG+ på analysdelen, ganska bra, men jag vill ju ha MVG i religion... :( Men vi ska tydligen läsa om hinduism och buddism också, så där kan jag ju göra lite bättre ifrån mig. :D
Jaaag idag, hihihi (a) Mitt hår står åt alla håll, men det bjuder jag på ;)
Nu ska jag städa, ha en underbar fredag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna ^^

Ha det bra:) mamma säger att jag ska städa HELA huset fredag kväll!;o suuuck



Kram från Jojo<3

2011-03-04 @ 17:38:44
URL: http://onetwotree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0