Död. Typ.

Hej!
Min dag har verkligen varit hemsk. Först vaknar jag, och vad ser jag inte då? REGN. Men jag tar mig upp i alla fall, går ner, fixar mig. Sedan ger jag mig ut i regnet, cyklar gör jag såklart också. -.-
Sedan hade vi inga roliga lektioner, och jag hade biologiprov. Jag har haft hosta hela dagen, och jag hostar så mycket att det gör ont i luftrören när jag andas in... Det suger. Sedan när skolan var slut, fick jag sätta mig på cykeln igen, och nu regnade det ännu mer! Så cyklade jag i tjugo minuter hem, blev dyngsur, och var tvungen att gå ut med Amos på vägen. Visst, det är kul att gå ut med hundar, men inte när det regnar..
Och nu då? Nu väntar SO-läxa, företag, NO-arbete och hemkunskapsinlämning att göra. Kul. (y) Nä, fyy.
MEN nu ska jag inte deppa :) Skypar med söta Sofie, och har faktiskt lyckats komma ganska långt med högstadieboken. :)
PYSSARNAAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar till, detta finns i min handväska inlägget. var det nummer 4 eller? ;P

2011-03-31 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0