Det underbaraste någonsin

Hej!
Jag kom just hem från den bästa stunden i mitt liv.
Var på Never Say Never 3D tillsammans med 3 underbara tjejer.. och bara sådär 370 till.
Stämningen inne i salongen var.. obeskrivlig. Ena stunden skrek alla för allt vad de var värda och i nästa grät man.
Det var nog den bästa film jag sett! Nej, inte NOG, det var, och är fortfarande den bästa filmen jag sett.
Jag skulle antagligen vara väldigt mycket mer uppspelt än jag faktiskt är just nu om jag inte fortfarande var sjuk. Jag mår fortfarande inte bra, febern ger aldrig med sig.. Blir galen snart!
Bjuder på lite uuuuuuuuunderbara bilder (not) på mig i 3D-glasögon. (För er som inte vet så var filmen i 3D!! :D )
Är man galen så är man.
Det blir bara värre och värre.. haha x)
Ser ut som en mormor på denna bilden. Haha.
Ååhh, kanske till och med gör en videoblogg om detta! Filmen var UNDERBAR! Jag rekommenderar verkligen ALLA, även haters, killar, tjejer, mammor, pappor, mormödrar, ALLA verkligen att gå och se den, den ger så mycket inspiration.
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog se den där filmen XD

Ha en bra dag x)

2011-03-24 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0