Dag 4: En person jag ser upp till

Hm.. Svår fråga. Det finns så otroligt många människor jag ser upp till. Jag ser till exempel upp till min mormor väldigt mycket, hon är alltid så snäll, och trots att hon har varit med om mycket jobbigt är hon alltid stark och tar sig igenom det.
Men om jag ska säga någon.. Så får det väl bli Justin. Justin Bieber ni vet? Ja, jag trodde väl det.
Han är alltid så snäll mot sina fans, och trots att de är på honom hela tiden, så försöker han att göra alla glada.
Tänk om man var sådan? Att man alltid var snäll mot alla hela tiden? Ibland tycker jag i alla fall att det kan bli alldeles för mycket runt omkring en, en massa folk som pratar med en hela tiden. Det kan kännas smikrande, men det kan också bli lite mycket.
En annan grej som jag beundrar med honom är hans mod, och hans viljestyrka. Han har verkligen kämpat för att komma dit han är nu, och jag försöker verkligen att kämpa jag med för att uppnå mina drömmar.
Nu vet ni det. By the way, så älskar jag Justin. Och han är i Danmark imorgon! Sofie och Emelia ska dit och kolla..... fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusk. Men jag får väl vara glad för deras skull. :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaahahaa ja det får du verkligen! ;D

Och tack för länkningen :D <333 PUSSSLOVEYOUTHEMOST

2011-03-31 @ 22:50:19
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Daniel

Nu är vinnaren dragen, kolla om det blev du ! :)

2011-04-01 @ 21:58:44
URL: http://danieldynesius.se
Postat av: felicia

bäästa<3

2011-04-08 @ 23:43:23
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0