ÄNTLIGEN!

Hejsan!
Jag flyger fortfarande omkring på små rosa moln från i onsdags. Livet känns ännu underbarare för att jag äntligen får gå till skolan! Konstigt, men sant. När man har suttit i fyra dagar, isolerad från omvärlden, så känns det underbart. :D

Idag ska jag, Matilda, Thea och Becka åka till Frölunda Torg efter skolan, och sedan ska vi vidare hem till Maria.. Liten fest, eller vad man nu ska kalla det. Skitkul ska det bli i alla fall! :D

Nu ska jag vara lite duktig och bädda min säng, och sedan ska mamma köra mig till skolan. Hihi.
Jag skriver lite mer senare. Ha en underbar dag!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kommer det inga inlägg??

2011-03-26 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0