Äntligen fredag

Hejsan mina älsklingar!
-
Herregud vad jag har längtat efter helgen, och nu är den äntligen här. Har haft fullt upp i veckan, även fast jag bara har haft ett prov för ovanlighets skull. Fast det känns som att jag inte har haft en enda ledig sekund. Så nu ska jag vila mig ordentligt. (yaaaayyyy!) :D
-
Vet ni!? :D
Imon ska jag klippa mig! Superglad, fast ändå lite ledsen. Allt mitt långa hår som jag har sparat ut kommer försvinna. Eller nej, kanske, men typ.. fem cm.. och det är faktiskt stor skillnad! Men det ska bli skönt att fixa det, det är så slitet. (Jag klippte det senast i augusti 2010, men det förblir en hemlis mellan oss, right?)
-
Just nu sitter jag i min säng, sjunger och spelar gitarr, och skypar med världens bästa Sofie. ♥
Ååååh vilken mysig låt! Tack Maria för att du visade mig den. Jag är typ kär. Inte i killen då, hehe, men jag tycker att texten är så fin.
-
Förlåt för alla streck, men jag vet inte hur man gör mellanrum mellan raderna?! Och det ser så hemskt ut om det bara är en enda stor sörja.. Någon som vet hur man gör?
-
Japp, så här ful är jag.
-
Ha det bra finingar.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild!!:)

2011-03-11 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0