Ååh vilken skön dag!

Bonjour!

Idag är jag så himla glad! Solen skiner, det är ganska varmt (converse HEJ!), vi hade musik i skolan, jag har gjort nationella prov i biologi, och jag tror att det gick bra, Anders (vår biologilärare) sa att även om det inte gick bra på nationella så behöver det inte alls betyda att man sänker sig, vilket gör att jag känner mig väääldigt lättad (jag har MVG i biologi, så jag vill gärna hålla det!). OCH! Jag har bara EN ENDA LÄXA, vilket typ är sensation, och inget mer prov denna veckan! Kan liksom sitta här och slappna av bara... Underbart!
-
Nu sitter jag här med musiken på högsta volym och njuter.
Underbar låt, med ett bra budskap tycker jag. :)
-
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: En person ;p

Japp, Jessie J är bra!!! :)



2011-03-19 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0