SJÖIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG BARA DÖR ♥

Hej mina allsklingar! :D

JAG DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR AV LÄNGTAN! 53 DAGAR!
Jag skulle lägga upp hundratusentals bilder, men sen kom jag på att jag inte har dem på denna datorn, och jag orkar inte blogga från min PC för den suger.... Hehe. Ni kan ju alltid gå in på www.sjois.se och kolla :D Det är bäst!
Någon mer som ska åka? :D:D:D

OCH jag dör av längtan tills jag får åka till USA på highschool, det är bara lite mer än ett år dit. :D
OCH jag har inte skrivit att jag kom in på Rudebeck som jag ville. Hade det som förstaval, så är superglad! :D
Inte för att bilden har något att göra med inlägget.. Eller jo.. Sjöis = lycka, Gitarr = lycka. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Becca ska du inte blogga???;)

2011-05-01 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0