Pållarna

Hej!
Idag har jag varit med Sofie i sjövik och ridit. Det var skitkul, hästarna var stört pigga, och Conjac som jag red busade en hel del. Det blev ganska många bocksprång, hihihi. Det är faktiskt ganska kul när de är så busiga.
Bild på Conjac från i somras. Så söt!
-
Conjacs sadel var hemsk! Ojojoj, jag har blåmärken på rumpan. Haha.
Så när jag och min syster skulle cykla till affären och handla glass (hihihi, gott!), så trodde jag att jag skulle dö.. var ju tvungen att sitta på sadeln..
-
Nu ska jag fortsätta kolla på Taken. :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, din röv är kanske inte van vid en western :p<3

2011-04-03 @ 22:30:06
URL: http://sofiestalros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0