Oj vad duktig man kan vara

Hej! :D

 

Ursäkta mitt minst sagt långa avbrott i bloggandet. Jag vet egentligen inte varför jag bloggar.. Kanske för att Issa tycker att det är kul? Haha, hon är typ den enda som bryr sig. OCH hon har kommit hem från Gran Canaria idag! :D Pratade med henne från det att planet stod stilla på flygplatsen till att hon hade kommit hem och skulle äta! Typ 1 och en halv timma. :D Kan inte vänta tills jag får träffa henne imon, har saknat henne så SJUKT mycket! Jag började gråta när jag hörde hennes röst i telefonen.. Haha. Fast när jag träffar henne kommer jag bli deprimerad ändå för hon är så brun.........

 

Det har varit en väldigt bra dag idag! Först sov jag till typ kvart över elva, när min mormor som kom hem från Kreta igår kom upp och väckte mig! Så jag blev jätteglad över att se henne! :D Hon är här varje dag nästan, så det blir lite konstigt när hon plötsligt inte är det i en vecka.. Men sedan ringde i alla fall Julia och undrade om jag ville åka med henne till Frölunda torg och titta på balklänning. Det var väldigt roligt, speciellt eftersom den nyaste delen invigdes idag, så det var rea överallt! :D Fast jag gick ändå bara hem med lösnaglar, och två kulor glass på magen... Haha. Dom bjöd faktiskt på TRIUMFGLASS som hade öppnat! Mums!

 

Vid sju åkte jag till slingan och skulle springa med Sofie. Vi sprang två varv, och även om det inte gick jäääättefort så gjorde vi ju det i alla fall. Känner mig duktig, haha. Vi ska springa på gympan nästa fredag, så vi tänkte att det kanske var dags att putsa lite på konditionen? Hehe. Det behövs, kan jag säga.

Har planerat att springa såhär:

 

Denna veckan:

- Tisdag (gjorde inte....)

- Onsdag (idag! :D)

- Torsdag (Med Issa!! :D)

- Lördag

 

Nästa vecka:

- Måndag

- Tisdag

- Torsdag

- Fredag (på gympan)

 

Det kanske blir lite lättare i alla fall om jag nu håller mig till schemat? Det får vi kanske se hur det går...

Men i alla fall, på vägen hem från slingan fastnade vi på två skolor och gungade i evigheter. Fråga mig inte varför.. Men kul var det i alla fall! :D

Kom hem vid nio, och då var jag tvungen att fixa i ordning hos Issas kanin som jag också passar, tills idag då. ;D Så jag fick ge mig iväg igen, haha. Men nu, efter en lång, men underbar dag med härliga människor får jag äntligen.... LÄSA BREAKING DAWN! Hahahaha. Jag är besatt. Läser boken för fjärde gången, men kan aldrig få nog. För er som inte vet, är det den sista boken i "the Twilight-saga"... Haha. :D AWESOMEAWESOMEAWESOME bok säger jag bara. Alla böckerna är sjukbra. LÄS DEM!



Sofie tog denna underbart vackra bild när vi joggade. Jag måste bli bättre på att ta kort när jag gör saker, istället för att låna bilder av andra.. Haha. x)

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ja du får bli bättre på att ta egna kort om du ska vara en äkta bloggerska ;)<3

SKÖNT ändå att vi sprang och att det gick någorlunda bra :)<3

2011-04-20 @ 23:23:16
URL: http://sofiestalros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0