It's a sunny day

Hej! :)

Det är sol! Eller var i alla fall, nu är det moln.. haha. Men det är i alla fall varmt!
Vid två var det 19 grader ute! Helt sjukt! :D Vi har satt upp studsmattan, så jag låg på den och solade, läste Frida, och hoppade en del... Sommarkänsla!
Sedan har jag oljat 2 av 3 altaner, kan inte göra den sista idag för då kan vi nämligen inte komma in i vårt hus.. Haha. Ska göra den på tisdag, hoppas att det är lika fint väder då! Satt i linne hela tiden, så lite färg kan man ju alltid hoppas att man har fått? (a)
Nu ska jag snart åka iväg och träna. :) Fast först ska jag spela gitarr.. Mmm, vad jag har längtat, hela dagen, tihi!
Puss!

Kommentarer
Postat av: ANONYM HEHEHEH

SÖÖÖT!!!!

2011-04-16 @ 20:59:52
URL: http://toppenthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0