I'm off to Ullared

Heeeeeeeeej! :D
Nu sitter jag i min säng med bara en strumpa. Var tvungen att avbryta mig själv i strumppåsättningen (oj, det kunde misstolkas.........) bara för att bloggaa, haha.
'
Ska till Ullared idag dåå, med Sofie och Julia! Det kommer bli awesome. Här är min listis:
- Ryktlåda
- Grimma
- ev. grimskaft (om jag hittar något finare än mitt gamla)
- Allroundspö
- "pälsskrapa" (vet inte vad det heter, men jag vet vad jag menar i alla fall, hahaha)
- ev. gummisnoddar
- några roliga borstar om jag hittar (impulsköp)
- ev. ridbyxor
- någon tröja
- Hannah Montana parfym (lite töntigt, men ÅH vad gott den luktar!)
- Lösnaglar
'
Sedan kommer det säkert att bli massa annat när jag väl är där.. Men det får ni veta mer om ikväll!
PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

om du menar en sån vit sten som claudia hade igår så tror jag det heter ryktsten! :) SNART HÄMTAR VI DIG!!! :D:D:D fewa43W%€U&JRY%SFGD

2011-04-04 @ 08:28:18
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

ha det bra där:D Jag ska ditt snart:) kommer att bli jätte kul x) ska se om jag hittar några kläningar som jag ska ha på balen:) Får se om jag hittar något som passar mig :P håll tummarna xD

2011-04-04 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0