Whaazzuuuup?

Hej!
Jag har inte bloggat. För ovanlighets skull. Not. Haha. Men det är så sjukt fint väder ute, det har varit 22 grader varje dag (i skuggan!!!) och jag har inte precis känt för att sitta framför datan hela dagarna. Har mest legat ute och läst och solat. Sköööönt. Vad har ni haft för er medan jag varit borta? ;) Haha.
Herregud, idag hade jag ridning, och gissa vem jag fick rida? ^^ LUUDDDEEEEEE! :D Min älskling! Han är bästa hästen, ever. Fast han är lite seg.. Men när jag väl fick igång honom så gick han jättefint, trampade under sig och allt! :D Gissa vem som var svettig efteråt.. Hmm...... Kanske jag? Min tröja var dyngsur. Lite småååååäckligt.. Men tog en lång, KALL dusch när jag kom hem. Jag tror att det var typ.. 25 grader. Skitkallt, men grymt skönt!
Nu ska jag sova, morgondagen kommer nog att kännas lång. Jag har visserligen sovmorgon, men ändå.. Upp åtta istället för elva? Nja.. Inte så kul.
Bara för att jag har brist på bilder, och för att jag saknar Maria så mycket, så får ni en jättefin bild på oss. (I alla fall på henne.. Haha.)
Puss!

Kommentarer
Postat av: mariagrüner

korven, jag saknar dig med, men vi ses ju om typ 2 timmar :D

2011-04-26 @ 07:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0