Hehehe

Jag har fått väldigt många kommentarer från mina kompisar att jag minsann lovade att lägga upp bilder på allt jag köpte på Ullared! Tyvärr så blev det ju lite stressigt med allt plugg, så jag har inte hunnit.. :S Men jag kan i alla fall lova er att bilder kommer i helgen!!
Bjuder på en oerhört vacker bild på mig.. Nu vet ni hur mitt hår ser ut när det blir blött och sedan torkar igen.
Jag hade plattat håret...................................... Haha.

Imorgon ska vi ha nationellt prov i engelska, hemkunskapsinlämning och SO-läxa, så jag har inte hunnit blogga så mycket nu heller.. Hehe, ska vi låtsas att det är dag 7 imorgon? xD Funderar på att skriva om listan så att ni får säga vad ni vill veta om mig istället? Vad säger ni om deeeeeet? ;D
Efter skolan ska jag i alla fall med Maria hem, och så ska jag sova där! :D Jag ska nämligen följa med henne på danstävling i Skövde på lördag, och vi åker 6.30, så det var enklast att jag sov där.. Haha. Längtar! :D
Nu måste jag verkligen sova, puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie:)

Det är lungt Becca:) Men vad ska du göra imorgon? X)

2011-04-08 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0