Danstävling!

Hello!
Hemma igen efter en mysig dag tillsammans med Maria i Skövde! :D
Hon skulle som sagt tävla (dans) och jag följde med. Det var hennes andra tävling i Superstar (först är man brons, silver, guld och star). Även fast det inte gick så bra som hon hade velat, så tyckte jag i alla fall att hon var BÄST!
Du är sjukt duktig Maria! <3
Glad tjej innan hon dansade :D

I bilen på vägen hem, och japp, Maria ser ut som en ängel, och jag ser ut som en.. Ko. Men det bjuder jag på ;D

Maria hade lösögonfransar, hihihihi, hon har så sjukt fina ögon!


Haha, visst är vi snygga? :D:D:D

PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder;)

2011-04-09 @ 18:53:47
Postat av: Anonym

ahahah, vakert ´när ni räcker ut tungan xd ^^

2011-04-09 @ 19:23:23
Postat av: MAARIAA

jag orkar inte med bilderna

haha fyfarao vad fula.. nu går jag och lägger mig godnatt, hoppas du hade de kult på kalaset!

2011-04-09 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0