Dag 6: Såhär ser min framtid ut!

Framtiden. Det beror ju på vad man menar med framtiden.
Men jag antar att först ska jag gå på gymnasiet, oväntat? Haha. Sen ska jag söka till idol, lyckas eller misslyckas, ingen aning. Om jag lyckas ska jag se till att bli något inom musikbranschen, annars ska jag vidareutbilda mig till barnläkare, kanske?
-
Fast först av allt, nästan, ska jag åka på HIGH SCHOOL! Har bestämt att jag vill åka 2012 - 2013 till USA!
Åh, jag längtar så sjukt mycket! Fast det är typ ett och ett halvt år kvar, men ändå. Haha, det ska ju handla om min framtid?
-
Sedan har jag planerat att gifta mig med Justin Bieber... Hihihihihihi. Det skulle vara.. Mm. Fast jag ska i alla fall gå på någon av hans konserter i alla fall när jag är i USA. Det kommer bli awesome.
-
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0